Monday, August 6, 2012

Update lagi

Dah tiba rasanya masa untuk saya meluahkan isi hati bagaimana perasaan geram, marah tapi alhamdulillah saya mampu bersabar dalam menanti kehadiran dapur saya yang tak seberapa hebatnya ini.
Kalau orang tak tahan sabar sila jangan nak gatal2 mengambil perkhidmatan en mr kabinet saya yer.
Ini hasil pertama setelah hampir sebulan saya membayar deposit. Bila datang tengok ..ini aje yang ada...saya bersabar lagi..
Update lagi....ni dalam berapa minggu tapi ini jer hasilnyee...nampaknya hati saya menjadi semakin membara kegeramannye. Dah nak masuk 2 bulan tapi ini jer hasilnya...siapa la tak geram kan..mula2 dulu janji nak siapkan within sebulan uhuhuhuhu tapi janji tinggal janji. Kesabaran saya tergugat kali ini...tercari-cari idea cemana nak marah

Tapi walaupun macam ni kan....dengan dia ni jer boleh dapat harga yg terbaik. Sbb dalam banyak2 tempat yang saya survey semunya 8k++.

Jadi tingkatkan lagi kesabaran dalam berurusan dengan mr kabinet ni..

Ini selepas 2 bulan...disebabkan idea yang bernas untuk mengertak dia, so ada la update sket..Diatas kesabaran yg mencungap cungap... seperti yang ku katakan......sabar mestilah lebih tinggi dari klcc ihihihihiihi

No comments:

Post a Comment